18 Aralık 2016 Pazar

Taksitle adam dövülür





Taksitle adam dövülür 7 yasında vay be tam 7 yıl oldu zaman nede cabuk geçiyor 2009 senesinde yine bir aralık ayında dünya gündemini sarsan inci baba dilerseniz sözü fazla uzatmıyayım şöyle bir nostaljik yapalım bakalım. 15 aralık 2009 tarihinde yerel ulusal ve uluslararası gazeteler inci baba hakkında neler yazmış gazetelerden alınan orjinal metin aşağıdaki gibidir

MEDYADAN ALINTI inci baba sayim arslan haberi

Gençliğinde çok kavga ettiği için lakabı İnci Baba olan Ardahanlı vatandaş facebook'taki sayfasına ilan koydu: Uygun fiyata taksitle adam döverim.Yurdum insanı önce interneti keşfetti, ardından sosyal paylaşım sitelerini... Dünyanın en ünlü sosyal paylaşım sitesi facebook, arkadaşları buluşturmanın ötesinde ilginç profilleri de gözler önüne seriyor. Bunun son örneği Ardahan'dan İnci Baba lakaplı Saim Arslan... Hoçvan İlçesi'ne bağlı Bayramoğluköyü'nde ikamet eden Saim Arslan, facebook'taki sayfasına öyle bir ilan koydu ki herkes şaka sandı. Ancak Arslan ciddiydi.

En büyük mafya benim
"Gençliğimde çok kavga edip, çok adam dövdüğüm için gazeteler (yerel) bana İnci Baba lakabını taktı" diyerek sözlerine başlayan Saim Arslan, "taksitle adam dövdüğünü" ilan etti. İşte günün en ilginç haberine konu olan İnci Baba'nın ilanı... "Selam ziyaretçim ben Ardahan Hoçvan'a bağlı Bayramoğluköyü'nden Saim Arslan lakaplı İnci Baba. Çok uygun fiyata adam döverim, kredi kartına taksit imkanlarım var. En büyük mafya benim. Teşekkür ederim....

markaköy kora ardahan bayramoğlu köyü

ardahan bayramoğlu köyü